case
werkzaamheden
Voor EXPRO hebben we de hele online marketing kant mogen verzorgen. EXPRO bestaat uit drie verschillende divisies met allen hun eigen website. Het was aan ons om één nieuw webdesign te ontwerpen waarbij onderscheid wordt gemaakt tussen de drie verschillende divisies. Toen het webdesign af was hebben wij EXPRO mogen voorzien van een gehele nieuwe online marketing strategie.
De website moest op een nieuwe url (www.expro.nl) worden gebouwd. Ook moest er onderscheid gemaakt worden in de drie divisies. Ze vallen allemaal onder de groep EXPRO alleen voor de doelgroep moest het wel duidelijk zijn met welke divisie zij te maken hadden. Uiteindelijk zijn er voor de kleuren magenta, oranje en turquoise gekozen. Verder vonden we dat het webdesign moest bestaan uit strakke lijnen. Deze huisstijl werd dus doorgevoerd op website.
Daarna werd er gekeken wat belangrijk is voor de nieuwe website. Zo kwamen we op het idee om de mensen achter het bedrijf (werknemers) goed in beeld te laten komen. Zij zijn immers de kracht achter EXPRO. Ook moesten bezoekers makkelijk afspraken kunnen maken en vacatures kunnen bekijken. Uiteindelijk is de website op 19 juli 2021 live gegaan.
Momenteel doen we nog verschillende aanpassingen om de website up-to-date te houden. Ook zijn we bezig met verschillende nieuwe landingspagina's te maken die aansluiten bij de online advertenties.
Bezoek de website van EXPRO
Het ontwerp